tirsdag 3. mars 2009

Livet er herlig!


Dagen i dag startet med fire timers volleyball turnering i hallen, vi vant tre kamper, og tapte en, og er videre til sluttspill i morgen : )
Etter volleyballen var det tilbake på skolebenken med naturfagforsøk og norsk!
Når klokken ble halv tre fikk vi lov å dra hjem, og jeg var overlykkelig! Jeg gledet meg til volleyballtrening klokken 5, og fortet meg hjem!

Istedet for å være på volleyball trening sitter jeg her å blogger, treningen ble avlyst og jeg har lite å gjøre..
Resten av kvelden går vel med til å se på frustrerte fruer, og slappe av, kanskje skrive litt på en norskstil som skal være ferdig på fredag.. Kanskje kommer Robin og overnatter etterpå.. Jeg vet ikke, og jeg tar det egentlig litt som det kommer..
Livet er herlig akkurat nå!

- det er forresten kvadratrotens dag i dag, for de som lurte.. Og det skal visst være en lykkens dag..

3 kommentarer:

  1. Hei søta! Jeg har oppi bær, juice og noen ganger yoghurt:) Alt bra med deg? Lenge siden sist!

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en deilig dag=)

    SvarSlett
  3. bra å vinne tre kamper da:D

    SvarSlett