onsdag 11. mars 2009

Polen'08


Istad, i bilen kom jeg på at det er ett år siden jeg og den daværende klassen min var på klassetur med hvitebusser til Polen! Og jeg må bare si det, det var en helt fantastisk tur, som jeg aldri kommer til å glemme. Så mange inntrykk, men allikevel så mye sosialt og gøy. Jeg trodde ikke det var mulig!
Bildet er fra Ravensbrück, kvinneleiren hvor vi jentene i klassen sang en sang under minnestunden.. Trenger jeg nevne at alle gråt?

Har dere vært i polen? Hva syntes dere?

6 kommentarer:

  1. Ja, er fast følger nå=D
    Nei, å agrer en del på det!!! virker som en interessant og spennende tur =)

    SvarSlett
  2. Har ikke vært i Polen. Hørtes ut som en fin tur^^

    SvarSlett
  3. Har dessverre aldri vært i Polen, men virker som alle som har vært der likte seg! :) Bra du hadde en fin tur! :)

    SvarSlett
  4. har ikke vært der , men vil gjærne dra dit! :)

    SvarSlett
  5. Har vært i Polen med klassen, og det er en av de beste turene i mitt liv! :)

    SvarSlett