lørdag 7. mars 2009


Kvelden ble litt mer vellykket enn jeg utrykket at den ville bli i går! Jeg gikk Askim rundt for å finne påskeegg, og rakk akkurat hjem til cæsar! Mamma og jeg spiste opp påskeeggene etter fem minutter tror jeg, og en hotell cæsar episode har aldri gått så fort noen sinne!
Halv elleve sovnet jeg på soffaen, men våknet etter fem minutter og gikk å la meg!
Når jeg våknet i dag tidlig, klokken 06.30 fordi jeg trodde jeg måtte på skolen, men sovnet straks igjen.. pappa og jeg dro på Ikea i ti-tiden, og jeg kom hjem nå:) Jeg rakk også foresten og handle litt med mamma:)

I kveld skal jeg i jente bursdag til to av mine venninner, og jeg gleder meg skikkelig:D
I morgen skal jeg ommøblere litt på rommet, og sette på plass noe av det jeg kjøpte istad:)

Hva gjør dere i dag? <3

3 kommentarer:

  1. Åh, påskeegg<3 :) hørtes ut som en koselig dag :)

    SvarSlett
  2. Fint bilde:)
    Det er herlig når man vokner tidlig og finner ut at man kan sove helt ut!

    SvarSlett
  3. Søt header :-)

    SvarSlett