fredag 6. mars 2009

Love me, I'm so lonely!


Det er fredag, kjæresten min er på hytta, de fleste veninnene mine er opptatt med jobb, og her sitter jeg..
Kameraet er borte etter lillesøsters bursdag, mamma er opptatt med å vaske på kjøkkenet.. Livet mitt er så super interresant i dag!

Vi måtte foresten ha den dritt prøva i geografi i dag istedet, og læreren var skikkelig bitch.. jeg liker henne ikke lenger.

Nå skal jeg slutte, og takke for meg.. Og satse på at jeg kommer sterkere tilbake i morgen!

Hva gjør dere i dag?

Bilde er grusomt, men jeg savner nederlandske Laura!

4 kommentarer:

  1. SV: Tusen takk! :)

    Ja, det burde testes - er helt genialt og drøyt og ikke minst - det koster ikke skjorta!

    SvarSlett
  2. Håper du får til at kvelden kan blir litt bra da:) Med senkveld kanskje! Det skal jeg:)

    SvarSlett
  3. Hehe, det gjør du nok!!=D En god nattsøvn og en knall frokost vettu =D kosli bilde=)

    SvarSlett
  4. Så koselig :) jeg har blitt syk, så ligger bare hjemme og ser film ;p

    SvarSlett