torsdag 5. mars 2009

A perfect day!


Dagen i dag har egentlig vært perfekt, når jeg tenker over det.. Geografiprøva ble avlyst, fordi læreren vår ALDRI kommer. Det gjorde hun selvfølgelig ikke i dag heller, og nå skal vi visst ha prøva i morra. Særlig,sier jeg bare. Jeg boikotter!
På slutten av skoledagen hadde vi to utrolig bra timer med amerikansk politikk, også dro jeg til spydeberg og spilte piano. Etter pianotimen var det rett på volleyball trening, som var skikkelig gøy! Etter tre hoppserver på rad, og et blåmerke på armen dro jeg fornøyd hjemover:) Her hjemme feirer lillesøster bursdag med ei veninne, så jeg og Robin har isolert oss i loftstua, og nå ser vi på glamourjentene..
å sitte i armkroken til sin kjære er bare det beste som finnes!

2 kommentarer:

  1. Søtt bilde. svaret ditt var riktig, men du ble dessverre ikke trukket ut. Ny sjanse igjen i dag, håper du vil bli med :)

    SvarSlett